لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری: هر آنچه که طی یک و ماه نیم به دست آورده بودیم طی پنج روز به دور انداختیم

الگری: هر آنچه که طی یک و ماه نیم به دست آورده بودیم طی پنج روز به دور انداختیم

هیچ رضایتی وجود ندارد و هیچ موفقیتی تا این لحظه از فصل برای یووه دیده نمیشود، این یعنی شروع فاجعه، البته برای تیمی مانند یوونتوس این همان فاجعه و بودن در عمق بحران است نه شروع آن.

 

یوونتوسی ها که هفته بسیار بدی را پشت سر گذاشتند فرداشب بعد از تحمل دو شکست باورنکردنی برابر دو تیم کوچک ساسولو و ورونا این بار خود برای حضور در یک دیدار مهم تر برابر زنیت روسیه در لیگ قهرمانان اروپا می کنند و می دانند که هیچ چاره ای جز کسب پیروزی در این بازی ندارند.

 

مکس الگری، مربی یووه در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد.

 

فردا نخستین هدف فصل را پیش رو داریم، رسیدن به این هدف بسیار خوب خواهد بود، و بعد از آن دو بازی دیگر تا پایان دیدارهای گروهی، ما باید با ارامش کار کنیم و تا رسیدن به اخرین گام فصل و قهرمانی تمرکز خود را از دست ندهیم. زمانی که هر سه روز بازی می کنیم سخت است که یک زوج ثابت داشته باشیم، بازیکنان نمی توانند این حجم از فشار را تحمل کنند، زمان فشرده است و دیدارها یکی پس از دیگری در حال انجام است. همه ما بسیار عصبانی و ناراحت هستیم. در عرض پنج روز هر انچه که در طی یک و ماه نیم ساخته بودیم و به دست اورده بودیم به زیر آب انداختیم، ما برگشته بودیم اما حالا دوباره برگشتیم سر پله نخست. این مسئله باید ما را به فکر بیاندازد که باید بیشتر و بهتر کار کنیم. این به هیچ عنوان قابل قبول نیست، تیم هایی ما را شکست دادند و ما میان تیم های رده متوسط جدول در حال رفت و امد هستیم، ما نیز همانند انها در میان این رده ها قرار گفتیم. باید به فکر بازگشت و پیشرفت باشیم.

 

تغییرات در خط دفاع

 

این طور نیست که اگر سه دفاعه بازی کنیم همه چیز حل میشود. هیچ تضمینی وجود ندارد اگر تضمینی بود که به این شکل گل دریافت نمی کنیم من با هفت دفاع بازی می کردم نه فقط به سه یا چهار مدافع. این یک مشکل کلی ست، ما فاز دفاعی خوبی نداریم، اگر به بازی در سن پترزبورگ دقت کنیم می بینیم که انجا نیز خوب دفاع نکردیم و فرصت هایی را در اختیار انها قرار دادیم. به نظر همه چیز آسان می اید اما این طور نیست، ما هزینه زیادی برای اشتباهات مان پرداخت کردیم، امتیازها و جایگاه مان گویاست، این مسئله غیر قابل انکار است.

 

مشکل یووه

 

صحبت کردن درباره مشکلات بی فایده است باید راه حل را یافت، باید کار کرد و تمرینات را بیشتر کرد و ساکت ماند. زیرا در فوتبال زمانی که از دست می دهی باید ساکت بمانی، کسی که برنده است قدرتمند و شایسته است و کسی که باخته اشتباه کرده و باید ساکت بماند. ما همه چیز را با این دو شکست به زیر اب انداختیم پس نیازی به حرف زدن نیست بلکه باید بیشتر تمرین و کار کنیم. باید احساس مسولیت مان را برای رسیدن به برتری در تمام بازی ها بیشتر کنیم و این مسئولیت را انجام دهیم. توضیح اینکه چرا باختید و یا چرا بردید بی فایده است؛ این مسائل در فوتبال کاربرد کمی دراد، تنها کار کردن و نتیجه گرفتن است که ارزش دارد. گاهی اوقات یک اجر برای ساختن نیاز است و ما حالا باید تنها کار کنیم و تلاش و تمرین و تمرکز خود را برای گرفتن نتیجه و بردن به دست بیاوریم. نباید دیگر این نتایج تکرار شود، نباید مشکلات را دوباره تکرار کنیم. ما به اندازه کافی هزینه دادیم و باید با بررسی و انالیز لازم دیدارها به خود بیاییم و مشکلات را حل کنیم اما از همه مهم تر این است که باید ساکت باشیم، کاملا طبیعی ست با این شرایط در مورد چه چیزی می خواهید صحبت کنید؟

 

مشکلات خط حمله یووه

 

خب فوتبال این است، موراتا گل نمی زند ایکاش فردا شروع به گلزنی کند و برای سه تا چهار ماه این کار را تکرار کند. در لحظات و شرایطی هستیم که به هیچ عنوان هیچ چیز خوب پیش نمی رود، ما به ذهنیت و تمرکز بر روی پیروزی نیاز داریم، باید اعتماد به نفس داشته باشیم، سخت کار کنیم و کمتر به نتایج از دست رفته فکر کنیم باید تمام تمرکز خودمان را بر روی تمرین و برگشت به شرایط ارمانی به کار بگیریم بعد از این شرایط می توانیم به نتایج خوب فکر کنیم، به این شکل می شود که روزهای خوب از راه می رسند.

 

کاپلو

 

احساس می کنم که من مربی یووه هستم! بله چالش را می پذیرم، می خواستم به یووه کمک کنم و برای این مسئله و برای پیروزی به اینجا امدم، برای دوباره بردن. اما این اسان نیست و شما نمی توانید آن را تنها در یک روز به دست بیاورید، زمان نیاز دارد، ساخت و تشکیل یک مجموعه زمان می برد و طول می کشد. من به بازیکنان و مجموعه ای که با آن کار می کنم ایمان دارم. در حال حاضر شرایط در لیگ بد است اما پنج روز پیش خوب بود و سپس همه چیز به شکل ناخوشایندی رو به ناخوشی رفت و هر انچه که کاشته بودیم به دور انداختیم. نزدیک ترین هدف ما در حال حاضر همین لیگ قهرمانان اروپاست و ما به این فکر میکنیم و بعد دوباره به لیگ برمی گردیم.

 

میانه میدان

 

بازی با اینگونه تیم ها اسان نیست، دیدارهای ساده ای نیستند، البته بازی بدی انجام نداید اما از نظر تکنیکی مشکلاتی داشتیم و اشتباهات فنی زیادی را انجام دادیم. زمانی که اشتباه کنی و فرصت را از دست بدهی دیگری از ان استفاده می کند و برنده میشود. بستگی دارد که کدام بازیکنان را در این پست قرار دهم بعد به بازی و شرایط بازی بستگی دارد، اما در حال حاضر تنها چیزی که می دانیم این است که باید کار کنیم و تیمی شرایط مان را بالا ببریم. می دانید نیازی به صحبت در این مورد نیست، ما فردا بازی مهمی داریم و باید برنده شویم و از چهارشنبه به بازی بعدی برابر فیورنتینا فکر می کنیم و در ان مورد صحبت خواهیم کرد. باید انچه که در گذشته انجام دادیم را تجزیه و تحلیل کنیم، ناکامی ها غیر قابل انکار است اما حالا باید برنده شویم.

 

زنیت

 

تیم خوبی ست و بازیکنان تکنیکی خوبی دارد و گل های زیادی به ثمر رساندند. بازی سختی خواهد بود درست مانند یک رقابت اروپایی. تیم های کمی فرصت عبور از این مرحله را دارند بنابر این همه چیز متعادل است و هنوز سرنوشت گروه مشخص نیست، همه چیز به خودمان بستگی دارد در فاز دفاعی و حمله باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و با این پیروزی به مرحله بعد صعود کنیم.

 

بلند کردن صدا

 

من تیم خوب با بازیکنان باهوشی در اختیار دارم، انها می دانند و درک می کنند که در چه لحظاتی هستیم، نیازی به بلند کردن صدایم نیست، همه می دانند که در شرایط و زمان خوبی نیستیم. دو شکست متوالی برای هیچ کدام از ما قابل قبول نیست، شکست هایی که انتظارش را نداشتیم، حالا واکنش ما مهم است و تنها این واکنش ماست که ارزش دارد. باید کم حرف زد و بیشتر عمل کرد، این است که می ارزد و فایده دارد. باید خوب بازی کنیم و برنده شویم.

 

تغییرات

 

مسئله ما در بعد فنی نیست، مسئله یک رویکرد متفاوت است که ما انجام می دهیم. انچه که ما بین بازی های بزرگ و بازی هایی معمولی تر ارائه می دهیم، ما اشتباه کردیم، لیگ از بازی های معمولی و بزرگ تشکیل شده و باید از این دیدارها نیز بگذریم. باید کار کنیم تا دیگر اتفاق نیفتند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: